Internet Percuma Selama Sebulan. | Blog Tone Excel 1 Malaysia

Internet Percuma Selama Sebulan.

Internet Percuma Selama Sebulan.




Sebelum ini Tone Excel menawarkan percuma kredit RM10 jika topup RM30 & percuma kredit RM20 jika topup RM50. Bestkan? Tapi tu belum cukup best lagi.

Pada bulan Jun 2015, Tone Excel menaiktaraf kelebihan dengan memberikan percuma 1GB data internet selama 7 hari setiap kali pengguna topup RM30. Semakin best tapi belum cukup lagi. =)

Terbaru...

Pada 22 Ogos 2015, Tone Group telah menyambut Anniversary ke-5 di Gambang, Pahang. Founder Tone Group, Datuk Syed Kamaruzman telah menyampaikan beberapa berita gembira khusus kepada pengguna setia Tone Excel. Sambutan Anniversary ini telah mendapat liputan dari pihak Buletin TV3.





Dah tonton video? Kalau belum klik play video di atas.

Banyak berita baik akan dilancarkan pada tahun depan. Saya akan umumkan dalam blog ini nanti bila dah dilancarkan secara rasmi.

Tetapi, ada satu perkara telah dilancarkan secara rasmi pada esoknya 23 Ogos 2015. Setiap kali pengguna topup RM30 mereka akan terima percuma data internet 1GB selama sebulan, bukan lagi 7 hari.





Perkara ini adalah berita paling gembira buat semua ahli Tone Excel. Dan akan lebih menarik perhatian orang baru untuk join program Tone Excel. Sebelum saya menulis artikel ini, saya cuba dahulu topup RM30. 5 minit selepas topup saya terima sms ini.





Ya, dengan beraninya saya sahkan berita ini adalah benar. Semakin untung pengguna sekarang topup RM30 dapat percuma data internet 1GB. Kredit masih ada boleh guna untuk call/sms. Income pun dapat setiap bulan. =)

Kalau anda yg baca artikel ini belum join Tone Excel boleh tempah simkad anda DISINI. Ada 5 bonus eksklusif untuk team kami. Baca 5 bonus eksklusif DISINI.


Masih atas pagar? Nak tanya mak ayah dulu? Nak tanya bini dulu. Takpa, download ebook percuma ini dulu DISINI.


SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan: