Harga Petrol Naik Lagi??? | Blog Tone Excel 1 Malaysia

Harga Petrol Naik Lagi???

Harga Petrol Naik Lagi??








Hai rakan-rakan semua. Pada 1 Oktober 2014 kita dikejutkan dengan pengumuman kenaikan harga petrol RON95 sebanyak 20 sen menjadikan harga terkini RM2.30. Berita ini memberi satu tamparan hebat kepada seluruh rakyat Malaysia terutama yg berpendapatan RM3k kebawah. 

Sebenarnya kami yg join Tone Excel pun tak setuju dengan berita ini. Tapi apalah yg kami boleh buat. Kami takde apa-apa kuasa pun. Rakyat kini cuma ada 2 pilihan saja utk meneruskan kelangsungan hidup iaitu:-

1) Berjimat cermat. Catu segala perbelanjaan harian. Tapi sampai bila?

2) Jana pendapatan kedua. Tak kesahlah buat kerja sambilan ataupun bisnes sambilan.



Jana Pendapatan Kedua.

Untuk pilihan kedua pun kena bijak memilih kriteria pendapatan kedua. Antara kriteria yg mesti dititik berat:-

1) Masa - pastikan pendapatan kedua anda tidak mengganggu masa pendapatan pertama, masa rehat/tidur anda, dan masa berkualiti bersama keluarga.

2) Modal - pastikan modal adalah rendah. Kalau boleh tanpa modal.

3) Kerja sekali untung berkali-kali - ini adalah bonus kalau anda dapat pendapatan sebegini rupa anda patut bersyukur.


Cubalah anda cari bisnes yg ada ketiga-tiga kriteria ini. Kalau anda tanya saya saya nampak Tone Excel je depan mata saya ni. Sebab apa?

1) Tone Excel tak mengganggu masa saya langsung. Sebab saya sentiasa guna handphone. Apalah salahnya jika saya sembang dengan rakan sekerja tentang kelebihan Tone Excel ni. Tak keluar modal pun bersembang ni.

2) Modal adalah sangat berpatutan cuma RM90 saja. Kalau bisnes sebenar RM90 tu cuma dapat lesen perniagaan je. Tapi dengan Tone Excel kita tak perlukan lesen. cukup sekadar jadi ahli dan terus boleh promosi. Tak perlu juga simpan stok. Seperti saya guna konsep dropship je kalau saya dapat Prospek melalui online. Cuma saya standby sekeping je dalam poket saya kalau ada Prospek offline on the spot nak daftar. 

3) Dah tentulah kerja sekali untung berkali-kali. Bila Prospek daftar dengan saya, saya dapat Bonus Fast Track RM20. Bukan tu je, bila dia guna dan topup macam biasa tiap-tiap bulan, saya pun dapat komisen tiap-tiap bulan juga tanpa perlu berjumpa dengan saya. 


Simple kan bisnes yg saya dan lebih 500k rakyat Malaysia buat ni. Sekurang-kurangnya dapat back up duit petrol tiap-tiap bulan dan yg pasti komisen sentiasa meningkat tiap-tiap bulan bukan setahun sekali macam kerja kilang. Kalau rakan-rakan masih kurang faham boleh baca dulu Ebook PERCUMA ni. PERCUMA je saya bagi. Anggap saja hadiah dari saya kerana sudi baca artikel saya.

Semoga Ebook PERCUMA ini memberi manfaat dan peluang kepada rakan-rakan semua InsyaAllah. Sekian, terima kasih.


SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment