4 Cara Memaksimakan Komisen Tone Excel Anda. | Blog Tone Excel 1 Malaysia

4 Cara Memaksimakan Komisen Tone Excel Anda.

4 Cara Memaksimakan Komisen Tone Excel Anda.



Pada tarikh saya menulis artikel ini, sudah genap 8 bulan saya berada dalam Tone Excel ini. Berbagai cara telah saya gunakan untuk memaksimakan komisen Tone Excel saya. Pelbagai ujikaji telah dilakukan & ternyata cara ini terbukti berkesan dalam memaksimakan Komisen Tone Excel saya.

4 cara memaksimakan komisen Tone Excel ini sesuai untuk anda yg baru mahupun sudah lama dalam Tone Excel ini. Saya sampaikan dalam bahasa yg ringan & mudah untuk difahami. Kita mulakan dengan cara yg paling mudah dulu.


4 Cara Memaksimakan Komisen Tone Excel Anda.



1) Menggunakan web replika tonexpress.com.
Web replika tonexpress.com bukan seperti web replika yg biasa anda guna. Dengan web replika tonexpress.com, anda boleh menjana pendapatan sampingan. Anda hanya perlu daftar tonexpress.com & upgrade VIP member. Setiap kali ahli lama atau baru yg daftar melalui web replika tonexpress.com anda & upgrade VIP member, anda akan terima komisen RM10/orang. Jika ada rezeki, anda akan dapat downline percuma saja.

Baca artikel ini :-


2) Menjadi agen topup.
Ada sesetengah ahli Tone Excel cakap "Kita tak payah jual topup. Tak jual topup pun kita dapat komisen topup juga". Ini saya tak setuju. Bagaimana dengan ahli yg baru nak merangkak. Komisen baru berapa je kan. Jadi, jika anda ahli baru mahupun lama, anda boleh guna cara ini. Ahli Tone Excel sudah ada kelebihan rebate 3% dari jumlah topup sendiri. Apa salahnya kita kurangkan lagi jumlah topup & memaksimakan komisen topup dengan menjadi agen topup. Boleh juga jual topup dengan saudara, rakan-rakan, & sesama ahli Tone Excel.



3) Menggunakan sistem auto topup Tone Excel.
Ini juga adalah kelebihan menjadi ahli Tone Excel. Jika anda menggunakan sistem auto topup yg disediakan oleh Tone Excel, anda akan terima rebate 7% dari rebate asal 3%. Syarat untuk menggunakan sistem auto topup, komisen topup anda sudah maintain RM100 keatas tiap-tiap bulan.



4) Buka 3 akaun Tone Excel (cucuk sate).
Seorang ahli Tone Excel dibenarkan membuka maksima 10 akaun. Jadi, tak menjadi satu masalah jika anda nak buka 3 akaun untuk memaksimakan komisen Tone Excel anda. Anda buka 3 akaun S1,S2, & S3 atas nama anda (lihat gambar dibawah). Anda hanya kembangkan downline pada akaun S3 anda saja. Jika anda topup ketiga-tiga akaun RM60, anda boleh mengaut komisen sehingga 78%. Untung besar bukan?

Cara ini dah banyak kali Sifu Mazelan Abas tekankan. Sebab tu pendapatan beliau boleh mencecah hampir 1 juta dalam 5 tahun.




Anda rasa susah tak nak buat 4 cara memaksimakan komisen Tone Excel ini? Saya rasa tak susah. Semua orang mampu buat. Kalau nak kata susah, Sifu Mazelan Abas lagi susah nak dapatkan 400 downline dalam 2 tahun. 

Jangan banyak alasan, buat aje.. ok..




SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment