Pemasaran Email Untuk Bisnes Tone Excel | Blog Tone Excel 1 Malaysia

Pemasaran Email Untuk Bisnes Tone Excel

Pemasaran Email Untuk Bisnes Tone Excel.



Pernah dengar ungkapan "Money in the list"?


Inilah ungkapan yg sering diulang-ulang oleh otai-otai IM jika anda ingin berjaya dalam bisnes, simpan database pelanggan & bakal pelanggan. Pemasaran email adalah pemasaran kuno yg masih relevan digunakan sepanjang zaman. Dengan menyimpan database(nama & email) pelanggan, anda boleh membuat jualan ulangan dengan sekali klik saja.


Bagaimana untuk dapatkan database(nama & email) pelanggan?


Dalam pemasaran email, anda mesti guna cara yg beretika & profesional untuk dapatkan database pelanggan. Caranya adalah dengan menawarkan sesuatu yg percuma seperti informasi, laporan, ebook, video, software trial, atau apa saja yg boleh diberikan secara percuma kepada bakal pelanggan.


Sebagai balasan, pelanggan akan memberikan nama & email mereka kepada anda. Teruskan berkongsi maklumat dengan pelanggan melalui email follow up. Sesekali tawarkan produk atau servis anda.




Pemasaran Email Untuk Bisnes Tone Excel.



Dalam bisnes Tone Excel, sama juga konsepnya. Tawarkan sesuatu yg percuma. Team saya tawarkan Panduan Buat Duit Dengan Handphone.




Boleh lihat contoh Landing Page dengan menekan pautan ini.




Autoresponder.


Tool penting yg digunakan dalam pemasaran email adalah autoresponder. Autoresponder adalah robot pemasaran email yg berfungsi menghantar email follow up mengikut masa yg telah ditetapkan oleh pengguna autoresponder tersebut.


Antara penyedia servis autoresponder kegemaran para IM adalah trafficwave, getresponse, aweber,& emelmatik. Setiap autoresponder mempunyai kelebihan masing-masing.



Autoresponder Pilihan Saya : Trafficwave.


Autoresponder trafficwave menjadi pilihan saya dalam pemasaran email kerana mudah digunakan. Trafficwave juga menawarkan yuran bulanan yg berpatutan & tetap walaupun jumlah database bertambah banyak.


Cara menggunakan autoresponder trafficwave sangat mudah. Anda explore dalam 3-4 hari anda sudah mahir. Anda boleh cuba 30 hari percubaan percuma. [KLIK SINI]


Sesungguhnya, jika anda ingin kekal berjaya dalam bisnes anda memerlukan sistem menyimpan database pelanggan & sistem follow up automatik iaitu pemasaran email autoresponder. Dapatkan akaun autoresponder disini. [KLIK SINI]



SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment