Tone Excel Banting - Dengkil. | Blog Tone Excel 1 Malaysia

Tone Excel Banting - Dengkil.

Tone Excel Banting - Dengkil.



Semua orang suka membeli. Membeli dipengaruhi oleh keperluan & kehendak. Ada orang suka membeli di kedai & ada orang suka membeli dengan orang perseorangan. 


Ada pro & cons disini. Mungkin produk di kedai lebih murah & lebih pilihan dari membeli dengan orang perseorangan. Dan ada juga orang yg suka survey harga dulu antara di kedai & orang perseorangan.


Disini saya ingin kategorikan 2 cara orang membeli iaitu :-

1) COD (Cash on Delivery)
2) Online

1) COD (Cash on Delivery).

Orang suka membeli dengan cara COD sebab boleh jumpa penjual & boleh pegang produk dulu sebelum membeli. Jika berpuas hati boleh terus bayar & bawa balik produk.

2) Online.

Golongan yg biasa membeli secara atas talian (online) adalah dari golongan yg bekerjaya. Kadang-kadang mereka tiada masa nak window shopping. Jadi mereka hanya perlu bank in pada penjual & produk akan di pos terus ke alamat rumah pembeli.


Cara Order Simkad Tone.


Dalam bisnes Tone Excel, anda boleh dapatkan simkad secara online & COD. Sama juga seperti membeli produk lain, jika anda ada masa anda boleh COD. Jika tiada masa, anda boleh order secara online.


Baca juga Cara Daftar Simkad Tone Excel.




Tone Excel Banting - Dengkil.


Jika anda tinggal di area Banting - Dengkil, anda boleh COD terus dengan saya. Hubungi nombor telefon 012-6954181(Amirul). 


Saya juga menyediakan khidmat poslaju jika anda tinggal jauh dari Banting - Dengkil. Seterusnya menjadi agen pengedar simkad Tone Excel di Daerah anda. Anda boleh order secara online.


Sms/Call/Whatsapp : 012-6954181







Baca juga Cara Daftar Simkad Tone Excel.

Nak jadi Agen Topup Murah Komisen Tinggi? Klik sini.


SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment