Best Sangat Ke Tone Excel Ni? | Blog Tone Excel 1 Malaysia

Best Sangat Ke Tone Excel Ni?

Best Sangat Ke Tone Excel Ni?



Bukan seorang dua, dah ramai kenalan saya yg tanya saya,

"Best sangat ke Tone Excel ni?".

"Best sangat ke Tone Excel ni bro?".

"Tak bosan ke asyik-asyik Tone Excel je?".


Kenapa mereka tanya saya soalan macam tu? Jawapannya, mereka tak minat bisnes. Saya sangat-sangat kenal kawan-kawan saya. Sebab dari dulu lagi jika saya promosi apa-apa bisnes pun, mereka takkan berminat. Saya tak salahkan mereka. Minat tak boleh dipaksa.

Kenapa dalam banyak-banyak bisnes, saya memilih Tone Excel? Best sangat ke Tone Excel ni? Sebenarnya saya ada buat beberapa bisnes kecil-kecilan yg lain. Bukanlah saya hanya taksub pada Tone Excel saja.

Ini adalah jawapan saya bila ditanya best sangat ke Tone Excel ni. 


5 sebab yang BEST tentang Tone Excel.


1) Setiap kali topup saya dapat point.
Ya, setiap kali topup saya akan dapat point. Point tersebut saya kumpul & boleh ditebus dengan tiket kapal terbang & handphone. 

Baca selanjutnya disini 3 Tips Dapatkan Handphone Percuma.


2) PA insurans RM100K percuma.
Setiap bulan saya topup RM50. Dan setiap bulan juga saya dilindungi PA insurans bernilai RM100K percuma je. Saya tak mempunyai masalah untuk topup RM50. Jadi, adalah lebih baik saya menggunakan simkad Tone Excel yg ada kelebihan PA insurans percuma.



3) Tone Excel adalah bisnes sebenar (real bisnes).
Masalah pada orang Melayu kita, cepat terpengaruh dengan program skim cepat kaya yg tak tahu hujung pangkal, dari mana datang untung, takde produk pula tu, hanya letak duit duduk diam dapat duit. Sedangkan Tone Excel menawarkan produk keperluan yg setiap orang guna.


4) Pendapatan pasif seumur hidup.
Inilah yang paling BEST tentang Tone Excel. Setiap nilai topup yg rangkaian kita belanjakan, kita akan terima komisen selagi mereka guna simkad hingga ke akhir hayat.


5) Pendapatan boleh diwarisi.
Ini juga adalah antara sebab paling BEST tentang Tone Excel. Andaikata saya tidak panjang umur, kesemua pendapatan saya akan diwariskan kepada anak & isteri saya. Sekurang-kurangnya waris saya tidak merempat & masih mempunyai sumber pendapatan untuk meneruskan kehidupan.


5 sebab yang BEST tentang Tone Excel ini adalah mengikut persepsi saya sendiri. Dan saya sangat selesa menggunakan simkad Tone Excel. Saya tak perlukan unlimited internet tapi unlimited income. Itu sudah cukup BEST bagi saya.





SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment