Kelebihan Simkad Tone Excel. | Blog Tone Excel 1 Malaysia

Kelebihan Simkad Tone Excel.

Kelebihan Simkad Tune Talk Tone Excel.





Selamat bertemu kembali kepada tuan/puan yg sudi singgah di Blog saya. Kali ni saya nak share kelebihan simkad magic TuneTalk ToneExel (TTTE). Yg pasti kelebihan ini takde pada simkad-simkad lain. Kalau anda guna simkad lain apa yg anda akan dapat cuma sms,call dan internet. Kadang-kadang dapatlah percuma sms dan call. Itu saje. Dengan simkad magic TTTE semuanya anda boleh dapat percuma. Eh confidentnya saya cakap macam tu. Memang confidentlah sebab saya dah rasa.

Dengan simkad magic TTTE anda dapat :-

-Dapat PERCUMA PA Insurans bernilai RM100K.
-Dapat PERCUMA tiket kapal terbang Air Asia. [kumpul point]
-Dapat PERCUMA Handphone.[kumpul point]
-Dapat PERCUMA kredit panggilan.[kumpul point]
-Dapat buat bisnes tanpa keluar modal.
-Peluang dapat topup PERCUMA setiap bulan.
-Peluang menang cabutan bertuah sebanyak RM200.
-Peluang menunaikan umrah secara PERCUMA.
-Dapat DISKAUN jika menetap di Tune Hotel.
-Peluang jana pendapatan pasif setiap kali pengguna isi topup, anda akan dapat komisen sehingga 26% dalam bentuk wang tunai walaupun anda tak jual topup.[boleh diwariskan]

Info lengkap klik -----> SINI
                           




Ini baru kelebihan asas. Sebenarnya ada banyak lagi kelebihan tersembunyi yg akan saya terangkan pada artikel akan datang. Kalau anda dah join anda akan rasa sendiri sebenarnya banyak yg PERCUMA dalam TTTE ni. Semoga perkongsian kali ini membuka sedikit minda anda. Sama-sama kita sedar untuk berubah menjadi pengguna bijak bukan pengguna setia disamping mencipta pendapatan pasif seumur hidup.
Terima kasih kerana sudi membaca artikel saya. Sekian, Terima kasih.

Pembayaran komisen Tone Excel baca DISINI.

Dapatkan simkad Tone Excel DISINI.









SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment