11 Sebab Kenapa Tone Excel Adalah Bisnes Terbaik. | Blog Tone Excel 1 Malaysia

11 Sebab Kenapa Tone Excel Adalah Bisnes Terbaik.

11 Sebab Kenapa Tone Excel Adalah Bisnes Terbaik.




Selamat Sejahtera rakan-rakan saya di alam maya. Sebenarnya ramai dah tahu pasal bisnes Tone Excel ni dan kelebihan-kelebihannya. Tapi masih masih memandang remeh sebabnya "Alaaaa.... Bisnes simkad je pun. Untung sen-sen. Baik aku jual kayu balak lagi cepat kaya.","Aku topup rm20 je sebulan.. Tak rugi apa-apa lah setakat rm20 tu.". Jadi ditingalkanlah peluang buat duit yg simple tapi boleh memberi impact yg besar pada jangka masa panjang.

So, saya terpanggil untuk berkongsi kenapa bisnes Tone Excel adalah model bisnes yg terbaik. Ada 11 sebab yg saya boleh himpunkan setakat ini. Antaranya ialah :-

1. Produk keperluan ramai 

- Populasi pengguna handphone di Malaysia adalah melebihi 37 juta pengguna dimana kalau kita lihat penggunaan handphone sudah menjadi perkara wajib dan bukan lagi perkara pelik di zaman sekarang ni. Adalah pelik di zaman sekarang kalau ada orang yg tak menggunakan handphone., ternyata di zaman sekarang handphone menjadi keperluan ramai.

2. Tiada maintain bulanan 

- Setiap hari, setiap minggu, setiap bulan bahkan sepanjang masa orang gunakan handphone. Bila mereka guna maka mereka akan topup atau bayar bil dan statistik menunjukkan purata penggunaan handphone setiap bulan sebanyak rm60. Dalam program TTTE ini minima penggunaan untuk melayakkan dapat bonus adalah rm20 maka tiada maintain diperlukan.

3. Tak perlu servis 

- Pengguna beli simkad melalui kita dan bila mereka nak topup mereka hanya pergi ke mana-mana kedai, stesen minyak, seven eleven, hypermarket atau online banking untuk topup. Mereka tak perlu jumpa kita setiap masa untuk topup, inilah yg dikatakan tak perlu servis.

4. Tak perlu ingatkan pelanggan 

- Apabila seseorang menggunakan handphone dan kredit mereka habis tahulah mereka bila dan dimana nak topup handphone mereka. Tak perlu kita ingatkan mereka setiap bulan untuk topup handphone mereka. Mereka guna bila habis tahulah mereka nak topup.

5. Hanya perlu jual sekali 

- Kita bukan jual topup, kita hanyalah pengedar simkad. Kalau jual topup jual sekali untung sekali tapi kalau jual simkad keuntungan sepanjang masa selagi mereka guna handphone dan topup.

6. Keuntungan berkali-kali 

- Produk yg begitu mudah untuk dijual dengan hanya sekali tetapi keuntungan berkali-kali tanpa perlu kita jumpa pembeli tadi. Mereka boleh topup dimana-mana sahaja dan kita yg berada di rumah tak pasal-pasal dapat duit tiap-tiap bulan secara pasif.

7. Potensi pendapatan berganda 

- Pendapatan kita bukannya berdasarkan kepada kelayakan akdemik tetapi berdasarkan usaha kita semakin kita berusaha menaja maka semakin meningkatlah pendapatan bulanan kita. Dalam bisnes ini kenaikan gaji bukannya setahun sekali tetapi 12 kali setahun dengan 3X gaji setiap bulan.

8. Modal sangat rendah 

- Jika kita mahu berniaga jual topup atau buka kedai handphone modalnnya sangat besar tetapi dengan menjadi pengedar simkad TTTE modal kita hanyalah rm90 seumur hidup sebagai lesen untuk berniaga modal selebihnya hanyalah handphone kita.

9. Mudah dijalankan 

- Sebagai pengedar simkad produk kita hanyalah simkad yg boleh dimasukkan ke dalam poket seluar. Kita boleh berniaga secara bergerak kerana kita takde pejabat dan tak perlukan kedai untuk melakukan jualan. Dimana-mana sahaja boleh buat jualan dan tak memerlukan banyak perkara hanya bermodalkan handphone, simkad, pamplet, brouser, dan borang sudah lengkap aktiviti perniagaan kita. 

10. Tak perlu kerja lama 

- Jika kita menyertai bisnes lain kita terpaksa bekerja setiap masa untuk mendapatkan pendapatan tetapi berlainan dengan bisnes TTTE kita boleh buat target pendapatan kita setiap bulan dan kita bekerja ke arah itu. Potensi pendapatan yg dijanjikan dalam program ini sungguh menarik dan lumayan.

11. Pendapatan boleh diwarisi 

- Pendapatan yg kita perolehi dari bonus fast track dan bonus 3 level kita boleh diwarisi kepada anak, isteri, dan saudara-mara jika sekiranya apa-apa berlaku kepada kita. Inilah satu perniagaan hebat yg dapat memberikan pencen kepada ahli keluarga kita.

Inilah serba sedikit sebab-sebab bisnes Tone Excel adalah model bisnes terbaik. Bukanlah bermaksud jika anda seorang Taukeh balak, Taukeh hartanah, Kontraktor, atau Taukeh apa-apa pun anda tak perlukan bisnes sen-sen ni. Anda perlukan bisnes ni sebagai 'backup plan' kewangan anda dan family anda. Kesimpulannya, bisnes telekomunikasi ni sesuai untuk semua golongan selagi mereka guna handphone. Kalau mereka tak guna handphone jangan promote TTTE pada mereka ok hehe... Sampai disini sahaja perkongsian saya, kita berjumpa lagi, wasalam...

Masih diawang-awangan lagi? Baca Ebook PERCUMA ni dulu.













SHARE

Pasif Income

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment