Akaun Bank Yang Boleh Digunakan Untuk Bisnes Tone Excel. | Blog Tone Excel 1 Malaysia

Akaun Bank Yang Boleh Digunakan Untuk Bisnes Tone Excel.

Akaun Bank Yang Boleh Digunakan Untuk Bisnes Tone Excel.



Tone Excel adalah bisnes yg realistik. Kenapa saya kata realistik?

OK begini, sebelum saya berkenalan dengan Tone Excel saya pernah hanyut dengan program-program yg entah apa-apa entah. Sebab masa tu saya masih jahil bab bisnes. Tak perlulah saya sebutkan nama-nama bisnes ni. Anda boleh lihat sendiri di Facebook, macam-macam program skim cepat kaya, rolling money, kutu moden, duduk diam dapat duit, & yg seumpamanya.

Model-model bisnes seperti ini biasanya ada admin & website. Tapi tiada langsung pemberian komisen yg dibank in ke akaun bank anda oleh pihak admin. Hanya ewallet saja yg anda boleh lihat di website tersebut. Komisen tersebut tidak realistik.

Bagaimana nak keluarkan ewallet tersebut menjadi cash money?

Anda mesti menaja downline. Anda hanya mengutip komisen dari yuran-yuran yg dibayar oleh downline-downline anda. Nampak? Tiada langsung pembayaran komisen yg di bank in ke akaun bank anda oleh pihak admin.

Begitulah cara model bisnes seperti ini. Kadang-kadang anda tak perasan. Nama company je bertukar tapi sistem tetap sama.



Bisnes Tone Excel Memang Realistik.


Berbalik kepada bisnes Tone Excel, komisen yg anda dapat akan dipaparkan di ewallet anda. Setiap 11hb, 21hb, & 30/31hb, komisen yg anda lihat di ewallet tersebut akan di bank in terus ke akaun bank anda oleh pihak Tone Excel.

Nampak? Inilah yg saya maksudkan bisnes Tone Excel adalah realistik. Semua komisen dibayar oleh Tone Excel selaku admin bukan hasil kutipan yuran dari downline-downline.

Baca maklumat penuh Komisen Tone Excel disini.


Akaun Bank Yang Boleh Digunakan Untuk Bisnes Tone Excel.


Ini yg istimewa tentang Tone Excel. Hampir semua bank di Malaysia ini boleh digunakan untuk bisnes ini. Jika anda hanya ada akaun BSN saja, anda layak untuk sertai Tone Excel. Lihat senarai akaun bank yg boleh digunakan untuk bisnes Tone Excel dibawah ini.



Cuba anda lihat senarai bank diatas, ada tak akaun bank anda? Kalau ada anda layak sertai bisnes Tone Excel ini. Lihat juga gambar bukti dibawah yg menunjukkan komisen di bank in ke akaun bank saya oleh Tone Excel sendiri.



OK tak? Barulah realistik kan. Belum pernah lagi saya guna mana-mana Telco, saya diberi penghargaan begini. Kini saya lebih dihargai. Saya sangat bersyukur. Amin...




SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment