3 Sebab Utama Azizi Ali Sertai Tone Excel. | Blog Tone Excel 1 Malaysia

3 Sebab Utama Azizi Ali Sertai Tone Excel.

3 Sebab Utama Azizi Ali Sertai Tone Excel.



Siapa Azizi Ali? Nama yang tak perlu diceritakan panjang lebar latar belakangnya. Anda taip saja nama "Azizi Ali" di Google, beribu informasi tentang profile Azizi Ali. Secara ringkasnya, Azizi Ali adalah seorang mentor kewangan peribadi yg telah menulis lebih 30 buah buku mengenai kewangan dalam Bahasa Melayu & Inggeris. 

Beliau sudah ada bisnes beliau sendiri yg menjana 5 angka setiap bulan. Tetapi kenapa beliau masih sertai bisnes sen-sen Tone Excel ini? Dan beliau juga mengesyorkan klien-kliennya menyertai Tone Excel. Ada banyak sebab kenapa Azizi Ali sertai Tone Excel. Disini ada 3 sebab utama Azizi Ali sertai Tone Excel.


1. Mudah.

Bisnes telekomunikasi ini adalah mudah. Hanya guna handphone seperti biasa, topup seperti biasa & ajak rakan menggunakan simkad ini juga. Rakan anda juga akan duplikasi cara ini. Tidak perlu buat benda yg pelik-pelik. Itu saja.


2. Pasaran yang luas.

Semua orang menggunakan handphone. Dari budak sekolah hingga ke warga emas. Dan jika kita masukkan rakyat asing yg tinggal di Malaysia, target market pengguna handphone mencecah 30 juta! Ini jumlah yang amat besar sekali yang bermakna peluangnya amat cerah.


3. Modal yang rendah.

Kebanyakan bisnes biasanya memerlukan modal yang besar, yg selalunya masuk ribuan dan malah puluhan ribu ringgit. Sebagai contoh, jika anda ingin membuka kedai handphone. Jumlah modal keseluruhan hampir RM50,000. Tak ramai orang yg dapat mengeluarkan modal sebegitu banyak untuk memulakan perniagaan. RM90 hanya boleh dapat lesen perniagaan saja.

Tetapi di Tone Excel, dengan RM90 anda sudah boleh memulakan bisnes telekomunikasi. Tanpa perlu ada kedai sendiri. Semua orang mampu keluarkan jumlah tersebut.


Inilah 3 sebab utama Azizi Ali sertai Tone Excel. Jika beliau yg sudah berpendapatan besar berpandangan jauh tentang potensi bisnes sen-sen ini, mengapa kita tidak. Sesungguhnya bisnes Tone Excel ini dapat menyelesaikan masalah kewangan anda dengan usaha & ilmu yg betul.





SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment