Langkah Pertama Setelah Mendaftar Simkad Tone Excel. | Blog Tone Excel 1 Malaysia

Langkah Pertama Setelah Mendaftar Simkad Tone Excel.

Langkah Pertama Setelah Mendaftar Simkad Tone Excel.



Persoalan utama yg akan bermain difikiran orang baru dalam Tone Excel, "Nak buat apa lepas dah daftar simkad Tone Excel?". Jika soalan ini tak henti-henti bermain difikiran anda, ini bermakna anda tak fokus & takde target dalam bisnes telekomunikasi ini. Anda hanya terpengaruh dengan ajakan kawan saja & saya jamin anda takkan lama dalam bisnes ini.

Persoalan ini takkan timbul oleh golongan yg hanya ingin jadi pengguna biasa saja. Golongan ini sebelum ini memang memperuntukkan lebih RM100 untuk penggunaan handphone. Jadi, dia rasa lebih jimat bila menggunakan talian Tone Excel sebab ada extra kredit. Golongan seperti ini memang takde masalah fokus.

Jadi, saya akan kongsikan langkah pertama yg anda harus ambil setelah mendaftar simkad Tone Excel ini. Jika anda serius dalam bisnes ini anda wajib baca artikel ini sehingga habis.


Langkah Pertama.

Setelah anda menjadi ahli Tone Excel, menjadi tanggungjawab anda untuk mendaftarkan seluruh ahli keluarga anda menggunakan talian Tone Excel ini. Ahli keluarga adalah orang paling hampir dengan anda. & kepercayaan mereka terhadap anda adalah tinggi. Jadi, mereka pasti menyokong usaha anda untuk meningkatkan ekonomi keluarga. 

Kenapa langkah pertama mesti daftarkan ahli keluarga dulu? Sebab langkah pertama ini akan memberi anda pengalaman pertama mendaftarkan ahli baru, menguruskan ahli baru, memahami pelan pemasaran dengan lebih mendalam, memahami bagaimana komisen dibayar, & lain-lain perkara teknikal. 

Dengan pengalaman pertama ini, anda boleh kongsikan dengan sahabat baik terdekat, jiran, rakan sekerja, dll. Barulah mereka akan lebih yakin dengan cara anda mengurus rangkaian. Seterusnya anda boleh kembangkan lagi pemasaran bisnes Tone Excel anda melalui internet pula.


Inilah langkah pertama anda. Anda dah mulakan atau belum? Jika belum, sila mulakan langkah pertama anda. 



SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment