Terkini! Dato' Aliff Syukri D'Herbs Terlajak Laris Join Tone Excel... | Blog Tone Excel 1 Malaysia

Terkini! Dato' Aliff Syukri D'Herbs Terlajak Laris Join Tone Excel...

Berita Terkini & Tergempar..


Baru-baru ni "kecoh" kisah Dato Aliff Syukri, pengasas D'Herbs terlajak laris mengambil langkah bijak menyertai Tone Excel. Ada yg kata hanya gimik semata-mata. Ada juga yg kata betul.

Saya selidik juga melalui fb tapi tak dapat menghubungi beliau secara terus. Cuma saya dapat maklumat dari rangkaian Tone Excel yg berdekatan dengan beliau. Dan rata-rata mereka mengesahkan berita tersebut adalah benar.



Pendapat saya.

Mengikut pendapat saya, tak hairanlah kalau Dato' Aliff Syukri join Tone Excel. Sebab, "Orang yg nak berjaya, akan curi peluang". Orang kaya akan terus kaya. Sebab apa? Sebab mereka selalu nampak peluang & terus 'curi' peluang. Sedangkan pakar kewangan Tuan AZIZI ALI juga menyokong program ini kerana potensi bisnes telekomunikasi yg berkembang pesat di  seluruh dunia. Takkan kita yg selalu ada masalah kewangan taknak "curi" peluang ni kan..

Itu saja komen ringkas saya. Jadi, kita fikir positif saja dan terus melangkah mengejar matlamat "Time & Financial Freedom".

Tahniah Dato Aliff Syukri :-)

Tonton video temuramah Azizi Ali.Klik disini.



Gambar Dato Aliff Syukri bersama upline beliau.





SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment